Please use this identifier to cite or link to this item: http://www.ptolomeo.unam.mx:8080/xmlui/handle/132.248.52.100/3462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCastellanos Domínguez, María Concepción-
dc.date.accessioned2014-04-30T22:34:24Z-
dc.date.available2014-04-30T22:34:24Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://132.248.52.100:8080/xmlui/handle/132.248.52.100/3462-
dc.description.abstractUn plan comercial de negocios de un producto nuevo : estudio de casoes_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.subjectUn plan comercial de negocios de un producto nuevo : estudio de casoes_ES
dc.titleUn plan comercial de negocios de un producto nuevo : estudio de casoes_ES
dc.typeTesises_ES
dc.director.trabajoescritoRigaud Téllez, Nelly-
dc.carrera.ingenieriaMaestría en Ingeniería de Sistemases_ES
Appears in Collections:Tesis Maestría 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
castellanosdominguez.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.